မ်ဳိးႀကီး | |
ဗုဒၶဟူးေန႔၊ ဇန္နဝါရီလ 14 2009 14:37 - ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္ | |
ေရႊလီ (မဇၥ်ိမ)။ ။ တန္ခ်ိန္ ၁၀၀ ေက်ာ္ တင္ေဆာင္ႏိုင္မည့္ တ႐ုတ္လုပ္ ဧရာမစစ္ထရပ္ကား ၅ စီးကုိ ယမန္ေန႔ နံနက္ပိုင္းက တ႐ုတ္-ျမန္မာ ႏွစ္ႏုိင္ငံနယ္စပ္ ဂိတ္ေပါက္မွတဆင့္ ျမန္မာဘက္သို႔ ေမာင္းယူသြားသည္။ ျမန္မာ စစ္အရာရိွမ်ားကိုယ္တုိင္ လိုက္ပါလာသည့္ သယ္ယူေရးအဖြဲ႔တခုက ဦးေဆာင္ကာ အဆိုပါ စစ္ထရပ္ကားႀကီးမ်ားကို ၾကယ္ေခါင္-မန္၀ိန္းႀကီး ႏွစ္ႏုိင္ငံ နယ္စပ္ဂိတ္မွ ျမန္မာျပည္တြင္းသို႔ ေမာင္းႏွင္သယ္ေဆာင္သြားျခင္းျဖစ္သည္။ ''ကားေခါင္းေရွ႕မွာ Sino Truck (ဆီႏိုထရပ္) လို႔ ေရးထားတယ္။ မေန႔က ျမန္မာ ၉ နာရီခြဲေလာက္မွာ မန္၀ိန္းႀကီး အေပါက္ကေန လာသယ္သြားတာ။ စစ္တပ္က အရာရိွတခ်ဳိ႕နဲ႔ ကားေမာင္းသမားေတြကလည္း စစ္တပ္က လူေတြပဲ။ အရပ္၀တ္နဲ႔ လာၾကတယ္။ ကားေတြကေတာ့ အခြံခ်ည္းပဲ။ ဘာပစၥည္းမွ တင္မထားဘူး'' ဟု မ်က္ျမင္သက္ေသတဦးက မဇၥ်ိမကို ေျပာသည္။ ျမန္မာျပည္အလယ္ပိုင္း မိထၴီလာၿမိဳ႕ရိွ စစ္စခန္းတခုအထိ သယ္ေဆာင္မည္ဟု ကိုယ္တိုင္ေမးျမန္းခြင့္ရခဲ့သူ သူက ဆက္ေျပာသည္။ ္ထရပ္ကားႀကီးမ်ားသည္ ယခင္က သယ္ယူေနသည့္ ေဒါင္ဖန္း (Dong Peng) ႏွင့္ ေဖါ (Faw) စသည့္ စစ္ယာဥ္အမ်ဳိးအစားမ်ားထက္ အရြယ္အစားမွာ တဆခြဲခန္႔ ပိုမိုႀကီးမားၿပီး၊ အေလးခ်ိန္အားျဖင့္ တန္ခ်ိန္ ၁၀၀ ေက်ာ္အထိ သယ္ေဆာင္ႏိုင္သည္ဟု ဆုိသည္။ ''အရင္ ရာနဲ႔ခ်ီသြားခဲ့တဲ့ တုန္ဖုန္းကားေတြလို မဟုတ္တာေတာ့ ထူးပါတယ္။ ရွည္တာကလည္း တဆခြဲေလာက္ ရွည္တယ္။ ႀကီးတာကလည္း တဆခြဲေလာက္ႀကီးတယ္။ ၁၀ ဘီးကားႀကီးေတြ အရင္ကားေတြကေတာ့ တန္ ၄၀ ေလာက္ပဲ ႏိုင္တယ္။ အခုကားေတြက တန္ ၁၀၀ ေက်ာ္အထိ တင္ႏိုင္တယ္။ အဲဒီက သယ္တဲ့အဖြဲ႔က တေယာက္ေျပာတာက ပံုစံေျပာင္းၿပီး အေျမာက္တင္ကားအျဖစ္ သံုးမယ္ ေျပာတယ္'' ဟု သူက ဆက္ေျပာသည္။ တ႐ုတ္ကုမၸဏီမ်ားက ျမန္မာစစ္တပ္အတြက္ စစ္ထရပ္ကားမ်ားကို ေပါက္ေစ်းႏႈန္းထက္ ထက္၀က္ေစ်းႏူန္းျဖင့္ ေရာင္းခ်ေပးေၾကာင္းႏွင့္ လက္ငင္း ေငြေခ်ရန္မလိုဘဲ အရစ္က်စနစ္ျဖင့္ ေရာင္းခ်ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ လြန္ခဲ့သည့္ႏွစ္မ်ားမွ စတင္၍ တ႐ုတ္-ျမန္မာႏွစ္ႏုိင္ငံ ၾကယ္ေခါင္-မူဆယ္လမ္းေၾကာင္းမွတဆင့္ တ႐ုတ္လုပ္ ေဒါင္ဖန္းႏွင့္ ေဖါ အမ်ဳိးအစား စစ္ထရပ္ကားမ်ား အစီးေရ ရာေပါင္းမ်ားစြာ သယ္ယူခဲ့သည့္အျပင္ ျမန္မာစစ္တပ္ ကာကြယ္ေရး စစ္ပစၥည္းထုတ္လုပ္ေရး စက္႐ံုမ်ားအတြက္ လိုအပ္သည့္ စက္ပစၥည္းမ်ားႏွင့္ အျခား စစ္လက္နက္သံုး အေရးႀကီးပစၥည္းမ်ားလည္း သယ္ေဆာင္ေနခဲ့သည္။
|
Wednesday, January 14, 2009
တ႐ုတ္ စစ္ထရပ္ကားၾကီးမ်ား ျမန္မာသို႔ လဲႊေျပာင္း
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment